2011. október 31., hétfő

Üvegfestmény - Vidám virág( piros, zöld) keretben! - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

A kép egy vidám, színpompás virágot ábrázol.
A közepében átlátszó és citromsárga színeket kevertem össze és díszítettem szintén citromsárga, ill. ezüst színű, különböző formájú strasszokkal.
A virág szirma narancssárga, melybe citromsárgával és pirossal festettem cirkákat. Ezeket piros, citromsárga és ezüst strassz kövek, apró virágok teszik különlegessé.
A háttér piros, citromsárga és zöld színű. Itt is pirossal cirkáztam és zöld, citromsárga, narancssárga, piros, ezüst strasszokkal és ugyanilyen színű, pici virágokkal dekoráltam.
A képhez tartozik még egy csatos képkeret is.
Ajándékba, vagy éppen csak Önmagunk kényeztetésére is kitűnő választás. Nem utolsó sorban pedig melyik gyerek, kamasz, vagy éppen felnőtt ne látná szívesen a szobája falán ezt a vidám kis virágot?
Méretei:
Kép: 19, 5x27 cm
Keret: 21x30 cm


Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Az aukció vége: 2011-11-03 06:39
. Üvegfestmény - Vidám virág( piros, zöld) keretben! - Jelenlegi ára: 3 900 Ft