2011. november 26., szombat

H&M szürke harisnya - Jelenlegi ára: 650 Ft


H&M szürke necc harisnya
Méret: S
Állapot: 1x volt rajtam, egyedül a sarkánál látszik, hogy hordtam, nincs kiszakadva, semmi hibája, csak látszik rajta, hogy volt rajtam, mint ahogy 1 viselés után szokott egy harisnyán : )
Nem túl vékony, hidegebb napokon is hordható, akár egy nude vagy egy fehér színű harisnyával alatta : )
Mintáját a 2-3. képen látod (fehér papírt raktam a harisnyába, hogy láthatóvá váljon : ))
Figyelem, a szekrényürítés folytatódik!!! Folyamatosan töltöm fel az alig használt vagy legtöbbször teljesen új, címkés (külföldön vásárolt, de méretproblémás, nem visszaváltható vagy csak szimplán "megvettem, de már nem tetszik") ruháimat, melyek mindegyike igényes, márkás darab : ) Most többet is 1 Ft-ról indítok!!! : ) Érdemes körül nézni ; ) 
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, kérésre aukciót korábban lezárok!  



Jelenlegi ára: 650 Ft

Az aukció vége: 2011-11-21 18:00
. H&M szürke harisnya - Jelenlegi ára: 650 Ft