2011. szeptember 27., kedd

Gyönyörű 2szer használt estélyi! Utolsó ár!!!!!!!! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Gyönyörű, földig érő estélyi ruha, olajzöld színben. A felső része merevítet, fűzős, flitterekkel díszített. A szoknyája földig érő, én 180 cm vagyok nekem pont jó, de a kellő méretre állítható varrás, vágás nélkül. A szoknyában is van flitteres kis rakás a bal oldalon, rendkívül jól kidolgozva. Stóla is tarozik hozzá.
újan 30e Ft volt. Szalagavatóra, esküvőre, bálokra tökéletes.  
Kérésre küldök fényképet.
Felvéve mutat, azért tettem fel ilyen hasonló képeket. A 2. képen én viselem a ruha felsőjét, látszik a diszítése....  
Ajánlj árat, megegyezünk!


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-30 14:44
. Gyönyörű 2szer használt estélyi! Utolsó ár!!!!!!!! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft